Thursday, March 31, 2022

Selamat Hari Pre Raya!

Assalamualaikum.

Selamat Hari Pre Raya! 

5 hari selesai. Phewww. Sebab aku jarang kena ganti puasa. Bila kena ganti, aku pulak lupaaaaaaaa berapa hari. Terjadilah ganti puasa dihujung-hujung tanduk ni. 5 hari tu bagaikan 5 tahun. HAHAHAHA 

Dasar lu!

Untuk buka semalam, aku tak tau nak makan apa. Adalah teringin itu ini, biasalah puasa kan. Tengah buat kerja pun rasa burger ramli kat tekak. APOOOO

Pastu ingat nak tapaulah burger balik kerja, hujannnnn lebat ye gais. Memang taklah aku nak menyinggah. Bahan nak masak asam pedas pun ku leburkan jua. Harini jelah kita masak asam pedas tu, oh dengan harapan tak hujan lah masa balik nanti.

Then aku buka samyang carbonara je. Walaupun aku tak boleh makan maggi ke samyang ke, tapi kadang-kadang tekak teringin lalu kenalah makan walaupun tekak meronta-ronta taknak. Bersabarlah tekak, dunia memang tak adil 😑


While waiting waktu berbuka, FANS tanya nak apa-apa tak? HEY OF COS LAH NAK BURGER TEPI JALAN! weeee~ Tapi nak tunggu FANS balik tu lah ... takpe, I is redha jelah. hehehe 😌


Nampak sedap bukan? Memang sedap!

Anywaysss, I'm so excited for upcoming ramadhan. Insyaallah ramadhan kali ni membawa keberkatan untuk kita semua 😊

Selamat Berpuasa Semua 💚

2 comments:

  1. Tak sabar nak puasa...SA x sempat nak ganti lagi 2 hari...aduhai...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Suria Amanda!
      kann, bila dah hari kedua puasa, tak sabar nak raya pulak. hehehe
      Alamak, so macamana tu?

      Selamat Berpuasa, Suria!

      Delete