Monday, August 9, 2021

Fully Vaccinated 💉💪

Assalamualaikum.

  

Alhamdulillah, 05/08, I'm fully vaccinated!

Masa 1st dose, I was down with fever. 2-3 hari jugak melepet, demam panas, kepala berat. Tapi makan lah macam biasa. Badan jangan cakap sakit betul. Lenguh habis satu badan.

Apakah kesan sampingan untuk 2nd dose ni? 💉💪

Masih sakit-sakit badan tapi rasanya dekat bahu paling sakit sampai aku pergi klinik. Other than that, my fav things. MAKAN! Wahahahahha. Actually, aku memang dah list out apa nak makan and cari nanti lepas vaccine. Dah standby geng. HAHAH. Ayuh, mari kita mulakan dengan ....

Nasi Lan Kedah! Have been craving these beberapa hari sebelum vaccine. Bagitau FANS, nanti hari vaccine nak makan lah sebab masa 1st time makan dulu macam tak berapa nak puas. Ok, FANS bawakkan. Tapau for the whole family jugak. Alhamdullilah.

The cafe was viral lepas Elfira Loy up pasal coffee dekat sini. Eh taknak ketinggalan, kita cari genk! Since aku try Hazelnute Latte Monti Cafe ni, apa yang aku boleh ulaskan, Hazelnut Latte dia sedap. Puas aku fikir kat mana aku rasa latte ni, sebab macam familiar. Danggg! McCafe!

FANS craving Yong Tau Fu pulak. Ok, kita beratur and beli lah. Tapi aku makan sikit je, takda fav aku dalam ni. Mostly fav FANS je. Hehehehe. Tapi sedap.

Yang dinantikan. Lately, aku craving pavlova tahap maha dasyat ya. Bought at The Caravan Cafe Bangi sebelum tapau Lan Kedah. Last time aku beli Mini Pavlova and aku rasa manis bethoooool tapi habislah aku makan sebab bagi aku sedap je. Mehmehmeh. Then kali ni aku beli Double Deck Berries Pavlova Slice and Mini Pavlova of course! Hehehe. Sedap! Rasa macam nak beli lagi. Eh? 😜


Malam tu, Bet sending us a bunch of desserts. Ada pandan cake, ada rockbun, ada brownies, ada creampuff and the ultimate sardine puff. OMG fav aku tu bet's sardine puff. Bila nampak bet post sardine puff tu, aku tanpa segan silu berkata ...


Ye gais, gue teringin.

No comments:

Post a Comment