Sunday, May 24, 2020

A Raya Gift With A Bright Smile And Happy Tummy

Assalamualaikum.

SELAMAT HARI RAYA! Semoga syawal kali ini memberi satu kegembiraan buat semua yang menyambutnya. Walaupun dunia sedang terjejas akibat COVID-19 ini, kita janganlah menyerah kalah. Jaga jarak diantara kita agar tiada benda yang buruk berlaku. Mudah-mudahan.

Dikesempatan ini, saya selaku tuan belog ingin memohon maaf jika ada terkasar bahasa mahupun terguris hati anda semua dengan kata-kata atau tulisan saya ini. Manusia kan, selalu saja buat kesilapan. Kosong-kosong eh? :)

Yang penting bila nampak makanan tu, beratur tau. Jaga jarak tu. Jangan kelaut pulak ye. HEHEHE.

Selamat Hari Raya gais! Cerita raya, later ok?!

Thank you so much!

Received a Raya Package from E & D last week. Alhamdulillah rezeki akhir ramadhan.

Caramelised Banana Loaf - Tiba-tiba dah jadi favourite. Sedap.

Caramelised Banana Loaf, Crunchy Choc Chip Cookies & Coconut Cookies

And it's sooooooooooo damn good! Especially Banana Loaf! Haa mungkin sebab aku peminat banana cake so aku suka. Aku makan lepas buka, sahur sampai habis. HAHAHAHA. Siapa suruh dia sedap sangat?! Adik awal-awal dah conquer Crunchy Choc Chip Cookies tu. 

"Kakak nak ni tak? Kalau taknak, Adik nak.." - lalu dia membawa pergi sambil memeluk erat bekas cookies itu. Sedap and ada callebaut chocolate dalam cookies. So gooooood.

Oh Coconut Cookies pun sedap. Macam ada badam tapi rasa macam ada kelapa parut jugak. But sedap! 

Overall, semua sedap dalam package ni.

Thank you once again to my managers, E & D. Selamat Hari Raya!

No comments:

Post a Comment