Tuesday, February 5, 2019

Kusut.

Assalamualaikum.

03:35 am and I couldn't sleep. sigh. Macam-macam dalam kepala, I guess? 
Kejap ok, kejap terlelap, kejap menangis..

eh dah kenapa? time is not coming yet. whyyy? AKU PUN TAK TAU. Aku cuma rasa aku ada benda yang berlegar dalam kepala sekarang and how I wish I have someone yang aware dengan kekusutan ni. haishh inilah benda paling aku tak suka. Sebab once aku kusut, timing tidur aku memang lari teruk punya. Tengoklah, almost 04:00 am, aku masih segar lagi.

Aku stress kot tapi tak tau pasal apa. Jap, mungkin aku tau tapi entahlah, adakah sebab itu aku jadi macam ni atau pun sebab lain? haaa see, aku memang tak tau. 

Hmm, aku nak kena tidur jugak kalau tak esok dalam kereta aku mesti menguap non stop walaupun bukan aku yang drive. me don't like. 

By 05:00 or 06:00 am, aku dah kena bangun. Semoga aku boleh tidur dengan aman.

Good night?!

No comments:

Post a Comment