Wednesday, January 23, 2019

Family Day @ Jeram

Assalamualaikum.

Hari Ahad lepas, ma's side ada buat family day dekat Jeram. So kiteorang bertolak dari rumah jam 9 pagi dan sampai around hmm lupa! HAHAHAHHA tapi sampailah of course..

dan biasalah Pejah, makanan dan beliau memang susah nak dipisahkan WALAUPUN sebelum sampai dah makan dulu dekat rumah. HAHAHAHAA.


Dimulakan dengan mee rebus kesukaan si Pejah. Aku bukan penggemar mee rebus tapi mee rebus ni dikecualikan sebab ia sedap sangat! Aku tak sangka dapat makan lagi mee rebus makcik aku ni. Fuhh. Oh ya, abaikan taugeh yang selambak tu. Ehsan dari Busu yang tak gemar taugeh ๐Ÿ˜‘


Brownies kesukaan si Pejah lagi. HAHAHAHAHHAHAA


Iman Najwa ft Pejah si kuat makan dan Kakna


Ok, adalah tidak adil kalau aku membiarkan perutku hanya diisi dengan mee rebus. Tak adil bukan? Ya aku tau. Maka dengan itu, marilah kita bangun dan ambil pinggan dan seterusnya meletakkan nasi serta kuah asam pedas dan tomato dan ayam goreng dan sayur goreng ke atas pinggan. Lepas tu semua macam bukan kau dah makan ke? ๐Ÿ˜’


KakNa yang susah nak bergambar ๐Ÿ’ƒ


Oh yeah, Achik dengan Adik tak follow sebab kerja and ada latihan bola. Oh Hi Iman!


Semakin galak pejah wefie sekarang ๐Ÿ˜Š


๐Ÿ“ธ si Pejah


Sekian dari kasut baru. HAHAHAHAH ๐Ÿ’‹

No comments:

Post a Comment