Monday, December 3, 2018

One more week.

Assalamualaikum.
Good morninggggggg :)

7.59 am, aku dah terpacak kat depan office. Aku macam terkejut sebab semua orang masih melepak kat area parking lot. 

eh tak masuk lagi ke? 
eh awal sangat ni aku sampai!
eh biar betul belum pukul 8?!
- bisik hati kecilku ...

Gittew sekarang, bermonolog 😎

Jadi sebab dah sampai terlalu awal, aku curi masa sikit untuk update blog. Mungkin next week tak terupdate ke apa, we never know. Hahahah. Aku dah start busy, pening semua dah ni. Eh tak tak. Aku acah-acah busy je lah macam biasa. Wakakakak 😜 Relax ahh, nak stress buat apa. Aku stress dengan diri aku sendiri dah lah kan?

Have I mentioned yang aku ada jatuh dua minggu lepas kot? eh entahlah, aku lupa. Ok bahu kanan aku dah start sakit. Haritu sakit jugak pastu macam ok dah tapi weekend, dia kembali sakit. Sengal-sengal macam tu. Haishh amenda tah sakit-sakit ni. Aku ada banyak benda nak buat lah, dia datang. Masa aku chill, free and easy, taknak pulak dia datang menyinggah. Haa kan dah membebel πŸ˜‘

Haa aku jumpa gambar FANS dizaman muda mudi dia. Wow muka belia remaja uollsss. Pose bergambar adalah sama sampai sekarang. Tak tukar. Aku rasa trademark dia. Heheheh eh Hi my fav FANS!

And I got to goooooo. Aku nak siapkan sebanyak mungkin artworks and kerja-kerja yang lain sebelum next week tiba. Form cuti pun tak apply lagi ni. Takut lah macam biasa 😰 

Bye.

πŸ’œ I'll see you in a week!

No comments:

Post a Comment