Wednesday, October 24, 2018

To the South ✈

Assalamualaikum.

Gooooooood morninggg!
Nampak macam excited kan? HAHAHAHA taklah. Biasa je. Cuma pagi ni sedikit gloomy, so biasalah mood kemalasan tu dah sampai sikit-sikit 😜 takdalah cakap malas tapi alaaaa ....

So Hi korang! 👋👋

Aku tengah nak amik mood nak mulakan hari aku dengan kerja-kerja yang banyak ni. Adalah nampak meja sikit tempat aku ni. Kalau tak, nampak kertas je. Fuhh tak gemar betul menengoknyaa gais. Sakit mata 👽 

Pagi tadi, FANS bagi view atas awan which is dia tau aku suka tengok views macam ni. 


View senja semalam. Dia ontheway balik South. Lawa kan?

And sekarang dah jadi background desktop iolls. Tapi macam tak cantik pulak. Nampak malap nawww. Nak kena tukar dengan view lagi satu tapi tak tau kat mana aku letak gambar yang lawa sikit tu. Dah satu hal nak kena cari balik.

Ada yang aku menguap non stop je karang tengok gambar ni. HAHAHAHA 😝

No comments:

Post a Comment