Tuesday, September 4, 2018

Plan tak menjadi tapi berat semakin menjadi-jadi 😑

Assalamualaikum.

Hello September! Excited.

Aku dah plan baik punya kerja harini tapi tulah, kita mampu merancang, tuhan yang menentukan. Semua yang aku plan tak menjadi sebab ada banyak artworks kena amended.

Currently aku tengah siapkan semua amended artworks sebelum proceed dengan kerja lain dan sebelum fokus ke shipment next week. Kerja banyak and I'm ok with it. Cuma adalah beberapa kerja yang aku tak okay dengannya sebab stress sikit.

Belum buat pun aku dah stress 😤

Normally aku tidur agak lambat, tapi sekarang ni aku a bit free, jadi aku tidur agak awal ye dari  biasa. HAHAHAH. Nak otp pun tak boleh sebab tertidur. Tapi sebab aku jenis terjaga semasa tidur, jadi tak kisah sangat. Agak-agak nak call, aku call je. Sorry fans! 


Dan aku asyik lapar je lately.


Masalah duniawi betul seorang pejah ni. Makan pun boleh buat hal. Ke sebab "cuaca" dalam office ni tak membantu seorang Pejah kurangkan mengunyah? Hmm boleh jadi jugak ni.

Semoga aku dapatlah kurangkan berat badan yang bertambah begitu jayanya sekali ni. 

Kepada adik-adikku, silalah kerah kakak kesayanganmu ini untuk pusing berkali-kali loji dan tangga tu. Aku terpaksa 😰

💜 tak sabar!

2 comments: