Thursday, January 26, 2017

Busy sebelum CNY

Mood: Cuti tapi masih kena kerja.

Assalamualaikum.

OMG! Dah nak penghujung Januari weh. Eh bukan tu je, dah nak CNY pun. Officemates aku semua dah excited nak cuti. Biasalah, nak raya kan. Paling best E, kerja sambil celebrate CNY dekat over the sea! Haaa bilalah masa aku pulak nak macam tu. Hmm tapi aku taknak lah celebrate raya dekat luar. Nanti takda lemang, kuah kacang, rendang and duit raya of coz! HAHAHAHA. 

So since harini MUNGKIN hari terakhir kerja sebelum cuti CNY, jadi marilah update berpatah-patah ribu kata agar blog ini tidak kesepian mahupun sendu bila ada yang terjengah. Haa gitu kau ayat. Pening aku.

Seems like aku akan fully busy harini. Will see macamana. Moga-moga aku tak stress lah. HAHAHA. Faizah dan stress berpisah tiada ye. Aku rasa perkataan STRESS tu dah sebati sangat nak jiwa raga aku. HAHAHA hari-hari nak stress. Lepas tu stress bila stress. See stress lagi! HAHAHAHAHA sengal lah kau pejah!

Jadi, aku nak pergi pantry kejap. Lapar weh lapar. Tadi nampak macam nak hujan, tak sempat nak makan kat rumah. Harini tak keluar lunch, sebab macam aku bagitau tadi, aku akan fully busy harini. Barcode (LAGI) lepas tu barcode Jepun lagi. Haaa menangis lah kau pejah. 

Dah dah nak makan. Bye!

No comments:

Post a Comment