Monday, December 19, 2016

Event pertama selepas empat tahun!

Assalamualaikum.

Sebelum cerita ni basi, baiklah aku update seberapa yang boleh. Actually event ni pada bulan November ye. HAHAHAA dah sebulan pun. In fact, dah nak habis tahun baru aku sempat update. Busy kan ....

Masa dapat invitation ni, rasa nervous pun ada sebab event pertama yang aku pergi dengan colleagues aku. Alhamdulillah everything went well. Cuma bila menteri berucap lama sangat tu, haa biasalah perut mulalah berkeroncong ana. Nasib baiklah kan tak kuat. Kalau kuat? Haaa sendiri fikir lah ...

Dah lah sampai agak lambat sebenarnya. Eh sebenarnya aku ingat aku je lambat. Dengan traffic jam nye, dengan sesat nya, dengan tak jumpa parking, haa semua lah. Rupanya ada lagi yang lambat! HAHHAHA so takdalah takut ke apa. Menteri pun lambat 
-_____________-"

Lepas berucap semua, dapat makan. Wehoooo. I tak gigih amik gambar sebab malu. HEH! I amik gambar lepas makanan habis je. HAHAHA. So gambar-gambar bawah ni adalahh ehsan dari E. 


Crab soup.


Ni aku tak ingat apa nama dia. Tapi main dia adalah ayam.


Udang!

Ada few lagi makanan tapi macam aku mention lah aku tak rajin nak amik gambar walaupun sedap sebab aku nervous, malu semua. HAHAHA. Cuma desserts dia, hmm sedap tapi hmm bolehlah. HEHEHE. Banyak nauuu komen kau pejah!

Dah, tu je aku nak update. Jadilah dari takda kan. 

Anw, thank you so much for this opportunity, Writebest. I had so much fun!

4 comments: