Wednesday, July 20, 2016

Part 3 : BTS dipagi raya

Assalamualaikum.

Ya, kita masih dihari yang sama iaitu hari raya pertama atau lebih spesifik dipagi 1 syawal. Hahah. Over nauu gambar banyak gila. Siap dah part 3 dan kebarangkalian mungkin ada Part 4 dan Part 5. Haaa menangis T_T lah macamni. Padahal gambar je pun. Tapi aku janji, Part 5 takda dah baju warna ni. Ye aku dah sakit mata. Hukhukhuk.

Marilah kita mulakan BTS dipagi raya. Lepas dah buat official photoshoot raya bersama keluarga masing-masing, kita teruskan dengan bergambar sesama cousins, keluarga (lagi), gambar-gambar yang wow dan menangis bila tengok! Serious korang akan rasa nak nangis. Hahahha

Ayuh, mulakan!


Mencari port bergambar. 
 

Sebenarnya mereka bertiga, Tapi sebab si Mira Filzah tak sampai lagi, jadi mereka bergambar berdua. Kalau ada apa-apa dekat rumah opah, mesti bertiga. Kami gelarkan mereka Geng Samten! 


Double wefie! Baba tu buat apa? Membawa diri kettewww :p


Biasalah. Bila gambar-gambar macam ni, adik mesti takda. Dan bila adik dah ada, tidak jadi lagi gambar girang gigi nak tersembul keluar seperti ini. TIDAK LAGI T_T



Seperti gambar atas sebelum gambar ini. Bilamana ada sorang tertinggal, haruslah cari dan wefie secara tak complete -.-'


Ok. Ohemgeeee muka aku *facepalm* Tapi gais. Wait a minute, aku bukan nak tunjuk muka aku yang superwow gojes flawless itteww. Tidak ye. Lepas belek baru aku perasan setiap gambar ada gambar lagi wow dari muka aku. Haha. Paling win Ain lah. Haha pakai spec kau! Perghhh!!


Ini lagi sorang manusia yang tahap jeles melampau. Sibuk je manusia bernama Hafiz Azmi ni. Sibuk weh kau. Sibuk!



Ye, aku dah pesan kan bahawasanya muka aku akan berada dimana-mana. Bahkan disetiap gambar ada muka aku yang gojes ni. Hahaha. Oh part akan datang lagilah banyak! Hahahaha bertabahlah korang.

No comments:

Post a Comment