Friday, August 21, 2015

D'Langat Tom Yam

Assalamualaikum.

Family aku suka makan and tempat fav kiteorang kalau nak makan steak ke chicken chop ke apa, memang akan singgah D'Langat Tomyam lah kan. Sedap!

Aku suka whatsapp family group cakap
jom makan chicken chop. Kakak macam teringin.

Bila family aku pergi sana, nan adoooo aku nak order chicken chop bagai ni. Selalunya ma yang akan order chicken chop and baba beef steak. Kiteorang selalu order nasi atau mee je. Hahahah. Aku tak tau pasal apa aku ada perangai ni.

Aku tengok je gambar ni, saliva aku dah mencurah-curah! Hahhaa. Sedap weh. Aku suka roti bakar tu kalau da letak kaya instead of jem. Sebab aku suka kayaaaa~~ 

Chicken Chop dia RM10 je weh. 


Restoran ni dekat Batu9, Hulu Langat. Kalau korang dah nampak klinik bt9, korang kedepan sikit. Lepas nampak trafic light, korang uturn lah. Nescaya korang akan balik dengan perut penuh keriangan! Selamat makan ^^






No comments:

Post a Comment