Wednesday, April 29, 2015

Tempat baru, sejuk!

Assalamualaikum.

Good morning gaiss! Weh awal kot aku datang office harini. Okay, hari-hari aku datang awal sebenarnya unless kalau aku singgah rumah opah sebelum pergi kerja, mesti sampai office pun dah hujung-hujung tanduk gitu. Harini aku datang awal sebab aku nak siapkan GRN. Sebab harini aku isytiharkan sebagai hari KeyIn/Out Day. So benda lain tak boleh kacau. Jadi GRN ni akan kusiapkan sebelum 10am. Lepas 10am, fokus yang In/Out jelah. Sebab nak cuti kan, so aku nak siaplah sebelum start cuti Jumaat ni.

Hari kedua aku dekat tempat baru. I mean meja baru. Okay, aku lebih fokuslah buat kerja. Hahhaha nampak sangat sebelum ni tak fokus mana buat kerja. Buat tu buat tapi macam banyak tangguhlah sebab taknak nampak macam takda kerja kan. Hhaha alasan ni pejah. Alasan sangat!

Aku ingat tempat lama aku dah habis sejuk dah, rupanya tempat sekarang ni double triple sejuk dia! Aku dah pakai socks pun still rasa sejuk. Nak kena bawak toto pulak ke? Oh mylamborghini ! Takkan lah?! 

Okay, Bigbang dah sampai. Maka aku kena fokus buat kerja. Bye!

p/s: Bigbang adalah seorang peminat Bigbang dan T-Ara ye :)

No comments:

Post a Comment