Thursday, January 29, 2015

Asyik sama je. Stress awak!

Assalamualaikum.

Dari semalam sebenarnya aku stress dengan satu benda. Mungkin pada orang lain, benda ni dah biasa terjadi tapi bagi aku NO NO NO !! Aku paling tak suka benda ni terjadi. Kalau terjadi dengan orang tak kenal pun aku dah stress, apatah lagi dengan orang yang aku kenal dan hari-hari jumpa.

Ceritanya, dah dua hari sama warna tudung dengan Dayah. Hak elehh, sama tudung kecoh! Kecoh ah weh. Segan kot. Semalam warna hijau turqoise tapi berbeza dari segi tudung. Harini ha amik kau, maroon dan tudung bawal masing-masing. Lagi aku double stress. 

Aku dah teragak nak whatsapp Dayah tanya warna apa dia nak pakai, tapi aku malaslah sebab tak pernah pulak aku tanya. Haa rasakan Pejah!!!

 

Aku rasa macam nak balik tukar tudung je. Nasib baik rumah jauh T___T

4 comments:

  1. kecoh laaa! minat JYH sama xde plak nak stress...

    eh, ada kaitan ke? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu takpe. sebab dah redha.

      Ni tudung sama!! kat tempat yang sama. Malu lahhhh T__T

      Delete