Tuesday, February 28, 2012

Menggelabah sikit,.


Done with Vanila Coklat, masuk bilik dan mula merepek.

Just missed the past.

Im not a liar but I’ve too.

Orang bilang, kita kena jaga hati dan perasaan kita dulu sebelum fikirkan orang lain.

Saya sentiasa menyakiti hati dan perasaan saya.

Poor me. Saya terima apa yang orang buat dekat saya, caci maki, dah jadi makanan.

Erm , susah actually nak jadi macam ni.

Kena ada semangat yang kental untuk harung apa yang orang “bagi” dekat kita.

Faizahazmi belajar melalui kesilapan.

Orang bilang lagi,

kita kena cari orang yang sayang pada kita,

bukan kita sayang dia. tapi kalau dua-dua saling menyayangi,

itu BONUS :)

Dulu, ada tapi tak dijaga dengan elok. Maka ia hilang, pergi buat selama-lamanya.

Rindu tu ada, sayang juga.

Tapi .......

Saya menangis kerana saya rindu.

Saya menangis kerana saya sayang.

Saya menangis kerana saya tak jaga hati dan perasaan saya.

Saya menangis kerana saya menipu.

Maafkan saya.

Rindu kawan bahu saya.



No comments:

Post a Comment