Friday, October 29, 2010

ceria :)


Assalammualaikum .
Sudah malam . Cepat masa berlalu :)
Apa buat malam ni ? Me ? Lagi nonton ANTM dan Gadis Melayu 3 .
Tahniah buat Rina Gadis Melayu kerana menjadi Juara G.M 3 !
Anda Sememangnya LAYAK ! Tahniah :D

Harini saya bangun seperti biasa . tk ingt jam berapa ? hehe .
bangun je , terus gosok gigi dan cuci muka .
terus ke dapur untuk menyediakan sarapan . untuk saya seorang je :)
penatlah otak ni memikir nk makan apa ?
end up tgk ada nasi , so masak lah nasi goreng :)

nampak sedap kan ? hahaha . memang sedap pun :)
susah nak tengok Faizah Azmi masak .
sebab kalau masak , tkde sape yang nak habiskan :(
so sekarang ni masak pon BILA PERLU sahaja .
HARAP MAKLUM ^_____^
tengahari tadi mendapat panggilan dari tempat yang saya apply untuk practical . amoi tu sangatlah mesra . dia cakap " plus you ada 4 lagi yg practical tpi dorang masuk November " klakar je bunyi . hahaha .

Hari Rabu kalau tak silap , saya dan Pina pergi makan Char Ketiaw di ...
Sangatlah sedap . Nanti nak pergi lagi lah :)
Lepas dah makan charketiaw , mestilah kena ada pencuci mulut kan ?
so odw nak pergi parking , Pina singgah beli topup dekat MESRA .
haa tiba-tiba ternampak Walls . terus amik Conneto Show Your Love Akim ni :)
Admirer sangat ^____^ sedap . lama tak makan .
Thanks Pina sebab bawak aku pegi makan Charketiaw Iz :)
pada hari itu juga , saya mendapat panggilan dari compny yg saya email untuk practical . mudah-mudahan saya dapatlah kerja di Cyberjaya tu :)


No comments:

Post a Comment