Tuesday, February 9, 2010

xpress music

kurang ajar nye pompuan !
aku ingat kau baek tapi kau talam dua muka !

better kau pulangkan XM aku !
and aku tak akan bermusuh or berdendam dengan kau .
bagi lahhh !

sambung lepas class yeahh . ade shooting jap :)

--------------------------------------------------------------------------------------
Whoots !
apa khabar anda sumer ? erm , hati still tk tenang memikirkan hal tadi di kolej . bodoh nyer pompuan . tapitapi sure ke itu XM aku ? ermm , takot la bukan .

Aku cume boleh berharap yang itu MEMANG XM aku ! aku terlalu rindukan XM aku . bagi aku , XM tu tkde nilainya . memanglah ia hanya sebuah handphone tapi tau kah anda dari mana ia datang ? dari mana duet untuk beli XM tu ? from my late mom ! bagiku , XM tu ibarat nyawa sebab ia dari arwah ibu . ok walaupun arwah ibu tak tengok mase aku beli XM ni tapi duet tu , kan datangnya dari ibu yang telah lama meninggalkan aku adik beradik ?! thats why aku sayang XM sangat-sangat selain dari laptop ni .

kenapa KAU sanggup mencuri ?
tidak mampu ke kau ?
apa guna family and bf kau sampai kau mencuri ?
muka kau langsung tak menunjukkan kau adalah seorang PENCURI !
but in reality , thats YOU are !
how could you ?!
tapi percaya wahai perempuan , aku akan maafkan kau jika kau pulangkan XM aku .
aku tak akan bermusuh dengan kau .
kau ibarat kakak tapi kakak yang memakan adiknya sendiri .
WTF !



madah berhelah end here :)
hehe . best gak tulis ayat-ayat macam ni . puas hati :D
nk mandi dulu ahh . tc . bye .
anything , call or text-ingg me yeaa .
still pakai num yang sama :]

rase macam nak makan KFC laa o_O

p/s : XM = Xpress Music . my Nokia Xpress Music :]

No comments:

Post a Comment